8.33 ;sss

huu, man vaknar nu av att ungjävlen kommer in i mitt rum och säger min data har fått vatten i sig ... helt paniksalagen... då va det bara att pallra sig upp och sen när man kollar på data är den snustorr... och då sa hon de var några droppar som åkte in :(
man bah, åh, världen går under ? ...
så gick och la mig i sängen men de går inte att somna om ... :'( :'( ;'(
tror jag somna halv 5 i morses och har fått sova tyå 4 ooch en halv timma ... :'(:'(
menmen.
ska dega i sängen idag, de kommer regna så man kan inte göra så mycket ... så då kan man passa på att sova :P
haha. puss och kram på er <3
/ emelie
solen går upp och ner varje dag, men man vet att den alltid finns någon
stanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0