besök :D

hej, idag har det inte hänt så mycket. fick lite besök :)
fyfan vad äcklig jag kände mig ... möte min kompis i pyjamas och morgon frisyr ... kl typ 3 på dagen ... och hon kommer jätte fin... helt uppkläd för en skol dag. och så kommer jag helt borta ... helt trött ...
vad fan är det med mig ?
men iaf så va de kul att träffa dig elin. vi tog och fika lite och kolla datan och sen kolla film. vi kolla lite på sandor / ida. vi kolla inte klart hela för hon var tvungen att komma med en buss. och vi kom iväg lite sen så vi tog cyklen bort till bussen och jag var helt död ... jag cyklar inte ens en km ... fatttar inte vad det är med mig ...
men iaf så va de trevligt och skönt att se dig elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0