dagen ;)

tjoo everybody, har precis fått lite paus fårn att chatta med alla, så att jag kan blogga lite ;) haha.
men självklart så får man stopp i huvudet så man vet inte vad man ska skriva om xD haha.
så de blir la att gå igenom dagen, iaf de jag har bestämmt :P
ska sitta vid datan lite till, sen ska jag läsa några noveller som jag fick av en. sen så ska jag försöka få lite mat i magen, men först måste jag ta mig ut, haha. har råkat att låsa in mig (a) haha.
men jag ska nog komma ut.
när jag har kommit ut ska jag nog äta lite mat, är jätte hungri, har bara ätit lite choklad pudding kl 7 på morgonen.
efter de så ska jag nog bara chilla, de regnar ju så kan inte göra så mycket, men ska försöka att komma ut och så ska jag kolla om jag kan rida lite på santana idag också :D
sen så ska jag också försöka att komma ut lite o träffa lite människor, kanske blire oliver idag. haha ;)
så här ser min dag ut idag (a)
min gulle gris <3
bah för att man har tråkigt, så får man ju bjuda lite på dig själv ;)
haha.
puss o kram, alle hoppa <3
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0