ensam...

jag känner mig ensam väldigt mycket och ofta och har alltid gjort. jag har alltid blivit lämnad ensam. nu kanske det låter som om jag sitter här och tycker synd om mig men det kan jag säga att det gör jag absolut inte. visst det är inte alltid så kul att bli lämnad efter ett tag men de som är skönt är att man lär sig så mycket. jag har lärt mig och se vilka som är mina riktiga vänner och vilka som är mina låsas vänner. jag har varit med om väldigt mycket ... tro mig det har jag.
ett tag när jag gick på en skola som har 0-5 gick där från nollan enda upp till femman, men i trean så börja jag få jätte svårt att lära mig saker... det gjorde att jag mådde sämre och i samma veva så börja jag umgås med de populäsaste tjejerna i klassen. har alltid varit med de, men just i trean då behövde jag känna mig lite viktig och populär att de var människor som såg upp till mig och allt sånt trams... och så höll de på JÄTTE länge...
om min kompis som var mest populärast och sa att hon hade hånglat med två killar under helgen då skulle jag komma nästa helg och säga att jag har hånglar med fyra, och det värsta var ju att jag hatar att ljuga så jag gick ju och hångla med tre killar då. så till slut så var jag ju allas lilla gosse djur. jag kunde vara med såna som vad så JÄVLA mycket äldre än mig. det har varit en JÄVLA tur att jag inte har blivit våldtagen för man kan ju göra vad fan som helst med en som är 9 år... och detta har följt med ända upp till femman och sen när jag bytte skola så klippte jag kontakten med dessa människor och därför va jag med killar för att jag ville och inte kände mig tvingad. jag har ALDRIG VARIT KÄR I NÅGON, men har haft förhållanden, men de har ju bara varat i några veckor. och därför jag säger detta är för att det är den jag är och visst jag har gillat killar men det har bara stannat vid gilla och att jag har valt att göra lite dit och dat. och det är inte så att jag playat utan jag skaffar killar som vill samma som jag, bara ha lite sköjj sen bye bye. kanske låter som en hora men för er som tycker det jag skrattar åt er HAHAHAHA. tänker inte ta en diskution med någon om att jag visst är en hora och allt, för jag bryr mig inte om vad ni tänker, men bara för att jag ska försöka öppna mig så mycket så möjligt gör jag det på bloggen för här känner jag mig trygg. detta är min blogg och jag bestämmer. hahaha.
men allt som har hänt i mitt liv har gjorts så att jag har blivit den som jag är idag. jag är ensam och I LIKE IT ;) haha. kanske inte alla gånger när kompisar sviker än men man kommer över det och sen så skrattar man bara åt de :D HAHAHHAHAHAHAHAHA.
nu har jag bara babblat om mina relationer till killar men sak samma jag fick ju endå fram att jag alltid blir lämnad och att jag älskar att hålla på med killar HAHAHA (a)
men jag har inte så mycket mer och säga så tack för mig nu då och ha det så gött och låt ingen trampa på er ! för då kan ni säga till mig så kan vi gå och trampa ner de tillsammans ;) haha.
puss o kram <33
/emelie
ps. kanske kan vara bra och säga att det faktist är vissa som inte har lämnat mig men det är få... älskar er livet ut och nu ska ni få se lite charmiga bilder på mig och mina kompisar. alla har jag inte kvar på samma sätt men jag vill bara säga tack till er som stöttar mig och till er som har gjort mig till den jag är i dag ;) <3
alla här är skit goa och har alltid ställt upp och lyssnat och varit ett stöd<3
ÄLSKAR ER !!<3

Kommentarer
Postat av: nattah

Löve u<3

2011-08-28 @ 12:31:42
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh

löve ya<33

2011-08-28 @ 13:34:01
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0