fu min pappa ;) haha.

hellu, som ni har märkt har jag inte bloggat något idag ... pga att min pappa tog mitt data bateri för han tycker att jag skulle göra lite nytta och lära mig nya saker ... haha.
och jag har lärt mig mycket idag, har lärt mig att sätta igång en tvätt maskin, jag har försökt att laga mat gick kanske sådär men jag lyckades. sen har jag diskat, jag har satt igång en disk maskin, jag har varit ute och gått ;oo haha. händer inte jätte ofta pga att jag inte orkar - tabletterna gör att jag blir trött, jag orkar inte gå ut och har inte varit ute på ett tag men de ska det bli ändring på. kommer även köra igång med träning och så kommer jag börja DANSA ?! ;ooo helt sjukt att jag säger det men det är sant på något konsitg vis ? xD
haha.
ska snart gå upp till hästen och sen kommer jag nog chilla lite framför datan.
hähä (a)
puss o kram
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0