gillar killar verkligen bara smala sexiga tjejer? ;ss

precis så som rubriken lyder. gillar killar verkligen bara smala och sexiga tjejer? och vem har sagt att de är sexigt att vara smal? ;ss
när jag hör detta skit snack "ah, jag behöver måste gå ner 1.5 kg". jag tycker det är så menings löst.
det finns olika typer av killar. killar gillar olika saker det är inget som säger att alla killar gillar pinsmala tjejer.
jag har varit med jätte många killar och jag har aldrig varit pinsmal, jag har alltid haft en liten mullig kropp, men jag har haft en vältränad korpp och det är två olika saker. att träna för att det är kul och för att banta bara för att värden har fått för sig att killar gillar JÄTTE smala fina kroppar. det finns säkert jätte många som tänder på det men de finns lika många som tänder på lite mulligt. och man ska inte skämas över sin kropp, jagvet det ska komma från min käft men jag gillar att lägga ner tid på att jag ska känna mig bekväm i min kropp och det finns sådana tjejer som gör det ocskå men jag tycker inte man ska göra det för att tillfredställa killar utan man ska ha det för att man vill kännas sig bekväm och trygg i sin egna kropp!
ja e inte jätte bekväm i min kropp men jag skäms inte över den :P <3
puss o kram
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0