helvete -.-

de blev ingen skola, kurator idag, utan de blir bara att ligga hemma i säng o soffa ... ska upp till hästen sen :D då blir de promenda :P
just nu sitter jag här och knarkar tabletter och dricker te ... är så jävlar försyld ... åh, orkar inte ... snorar som fan (a) hostar så ja typ dör snart, halsen bara gör ont och mitt huvud exploderar snart ... :(
ska snart pallra mig ner och köpa lite nya halstabletter och en liten chokladbit (a) hähä. lite får man ju nuja sig med :P
hahaha.
om jag mår bättre senare så ska jag nog göra stor städning i mitt rum ;oo händer inte så ofta (a) det är emme som damsugar, tvättar fönster & speglar, fixar sängen och allt typ. de ända jag gör någon gång ibland är att plocka upp mina saker ... så jag ska skärpa mig!
haha. efter det så ska jag göra lite mat, kan inte äta korn flakes eller vafan det heter varje dag ...

så det blir ändå lite saker som ska göras idag. haha. ska gå till shell nu.

puss o kram

/ emelie


den underbaraste i hela värden !<3 ÄLSKAR DIG !!! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0