jag försöker...

emelie du måste ta tag i dig själv nu! du bara slänger bort ditt liv. har du slutat kämpa eller. vad är det med dig? skärp dig nu! du är så löjlig. du har ju inga problem, så varför håller du på såhär? du ska säga att du har problem och mår piss, vafan har inte jag!
detta hör jag ofta... av alla.
det är så jävla lätt för er att säga men hur lätt är det för mig som har tappat lust. jag känner inte ens någon glädje att leva längre.
ser jag ut att må bra? visst smink och att glömma hur dåligt jag mår, då kan jag dölja lite. men om man läser allt jag har skrivit. i min dagbok...
när jag läser tillbaka så ser jag. då ser jag vem jag egentligen är... jag är inte den glada emelie som mår sådär. och har underbara vänner. och älskar sitt liv.
jag är egentligen tvärrtom... jag mår SHIT! jag har inga underbara vänner. vissa är underbara, men vissa kan dra åt helvete! och jag hatar mitt liv! jag känner ingen glädje. jag kan inte skratta längre, jag skrattar falskt. jag gråter varje dag. jag låsas vara någon som jag inte är. är det så mitt liv ska se ut? ;oo
jag vill inte ha det så här.
det finns tre som jag kan lita på. det är ni som gör att jag känner en liten glädje i livet. tack till er<3
vart tog mitt liv vägen? när tappa jag mitt liv?
kommer jag få tillbaka det gamla ?
på vilken väg går jag på? vart är jag?
Emelie jag saknar dig, snälla kom tillbaka, jag vill inte vara kvar här. snälla gammla jag kom tillbaka!
ni som jag älskar ni vet vilka ni är<3 KÄRLEK TILL ER! <3
och fuck of till er som bara gör att jag mår sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0