jippi :D

haha, jag tror jag har hittat mitt intresse. haha. jag hatar ju att skriva berättelser och sånt, fast jag älskar det egentligen men har fått så mycket kritik om det att jag inte har en röd tråd, att jag skriver i olika tidsformer och i olika blabla och att jag inte kan stava och ne jag kanske inte är så duktig på sånt. men jag skriver iaf från hjärtat. eller ah, skrev. nu skriver jag bara här på bloggen och i min dagbok. men nu efter att jag fick läsa ens noveller så blev jag väldigt inspererad och ville testa att skriva en egen och det fungerade jätte bra. blev faktist nöjde med den, ska nog skriva en till imorgon. men tror inte jag lägger ut den på bloggen efter som att de var en sexnovell och det kanske inte är så bra att lägga ut sånt här, eller ? xD
ska kolla om jag kan skriva en liten annan variant på novell imorgon ;) haha. så att jag kan lägga upp den på bloggen.
för er som undrar varför jag skrev en sexnovell så är det för att jag är väldigt intresserad av sånt och tycker det är roligt och sånt. och det var väldigt roligt att skriva om det också för då kan de se ut lite hur som helst och det är mycket lättare att avsluta en sexscen än något annat tycker jag då ;) haha.
men ska sova nu, så pöss och kram på er <3
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0