jobbig dag ... men tills slut gick de.

har inte varit min dag idag alltså ... allt börjar med att jag mår skit ångesten på topp kändes det som. har inte ätit så mycket idag, sen så blir man förvirrad men sen får man reda på att allt va sant och blabla, min hjärna har fått arbeta idag alltså xD haha.
sen när jag skulle gå till bussen så börja jag få lite panik och så hade jag mens och blabla... men jag kom ner till buss hållplatsen tillslut. jag som hade gjort mig lite fräsch med att sätta upp håret i en "sne" tofs och sedan gjort en sminkning som jag blev rätt nöjd med så bara regnet öser ner övre mig och allt blev förstört ... "/ men ajja, sånt är livet ;) haha.
när pappa hade hämtat mig så blev de ju sol igen -.- ... kommer till mötet helt pisse blött "/ sen så ska jag sitta och skämas där men sen blev det bättre när mamma pappa och psykologen skyda mig från alla lärare :P
tack för det ! :D
så vi fick igenom att jag ska ha ett special schema för att sedan kunna komma till skolan och gå hela dagar. ska göra ett schema imorgon utöver de vanliga :P
men ska dra nu pöss <3
/emelie
gammal bild ;) haha. nattah snart kommer helgen ;)<3
LÄÄÄÄNGTAR

Kommentarer
Postat av: Nattah

hahah det gör ju det! :D

btw gammal bild från 2006!?<3hhaha<3

2011-08-30 @ 07:30:51
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

HAHAHA, kommer du ihåg den dagen ? :D<3

2011-08-30 @ 11:09:41
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0