kategorierna

hade bara tänkt att berätta lite om de olika kategorierna ;) haha.

Allmänt - kommer finnas lite allt möjligt typ hiss & diss, outfits och blandat 

Vardagen - de kommer handla om allt från mina problem, kompisar, foto, min fritid ah, min vardag helt enkelt ;) 

Emelie tipsar - mina tips om hur man kan göra om man lider av lite socialfobi, om man har hög ångest. om man har något annat prbolem så kan man mejla mig så kan jag skriva ett inlägg om det. mejla mig isf till [email protected] . jag kommer också tipsa om olika kläder, sminkningar, stillar och lite allt möjligt :)

ERFARENHETER - det är mina erfarenheter om killar, kompisar, problem, allt.

och så slutligen

HÄST LIVET - det kommer då vara lite tips om vad man kan göra med sin häst, man kan mejla mig om man har något problem med sin häst, hund, kanin allt ;) kommer lägga upp övningar och så kommer jag ju SJÄLVKLART skriva om vad jag har gjort med Santana *smeknamn Santi* :P

kommer också så småning om göra en kategori som heter plåtning eller foto - där kommer jag skriva om lite olika tips, lägga upp olika foton som jag har tagit och lite allt möjligt ;)

/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0