killar kommer och går.

killar kommer och går precis som det står på rubriken. och det är helt sant, det är få som håller fast vi någon som de har blivit ihop med hela livet.
därför ska man hålla sina vänner hårt. jag vet inte hur många killar jag har haft och varit med... hu, har fan tappat räkningen nu... och man gör slut så e de bara. tillslut lämnar man varandra. så e de bara. man kan eller orakr inte vara ihop med samma från när man kanske e 15 och ända till man dör, det skulle jag aldrig orak, men vissa gör ju de men de är få som orkar att hålla varandra hårt. men ett stort grattis till alla som lyckas, det är äkta kärlek. men alla annan kärlek varar i kanske ett tag men sen tar den slut och det är bara att acceptera visst man kan bli ledsen och så men det växer man ifrån. och om ens kille eller tjej gör slut och det känns lite jobbigt då är det bra att man har vänner som man har kärt. som kan stöta och vara den som trösta och kramar om en. och hjälpa dig. jag ser vänner framför killar faktist, vänner är de bästa man kan ha. att ha många vänner då men ingen som man kan lita på då är man bara någon, men har man en eller flera som man håller kärt då är man rik.

Kommentarer
Postat av: Nattah

Lööve u!<3

2011-08-30 @ 15:33:59
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

löööve ya !! <3

2011-08-30 @ 16:14:48
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0