normal eller onormal.

normal eller onormal, vem bestämmer det?
är det de som har hög status eller är det vi själva ?
jag vet att många som har hög status och tror att de är något, de kan bestämma vilka som passar in och inte men jag vet också att jag själv kan tycka eh, vilken tönt de där va.
men varför ska de vara så?
bara för att någon "klär sig fel" så blir den ute sluten fårn gruppen och därför får den ingen chans att vissa vem den är.
eller bara för att någon ser lite "konstig ut" har helt fel still, beter sig inte som "normala" människor.
detta ser man mycket i tjej värden. jag har själv varit där och är fortfarande där ibland. tycker inte att det borde vara så egentligen men så är det och kommer förbli så.
men varför ska de se ut så, egentligen borde jag vara VÄRDENS ONORMALASTE MÄNNISKA, men det vissar inte jag för att jag är rädd att folk ska se vem jag egentligen är ... så jag går med på att göra saker som jag egentligen inte vill, tex sno, kränka, sabba, slagsmål, vara dum i huvudet alltså, vill inte ta upp alla saker här... men jag har gjort väldigt mycket dumma saker som jag ångrar ...
men det jag vill komma till var att varför ska man bli klassad som pucko o eb o allt bara för att man inte har på sig rätt kläder, umgås med rätt personer, beter sig på samma sätt som de "normala" ?
jag *försöker passa in*
typiskt mig att gå runt i pippi tofsar (a) hehe, brukar bli kallad för massa
saker och vissa skrattar åt mig, men de bryr jag mig inte om ;) haha.
ibland brukar jag utsätta de för samma sak (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0