saknar ... min GAMLA KROPP ! :'(

JA, precis som rubriken lyder, JAG SAKNAR MIN GAMLA KROPP!!!!!
den kasnke inte var perfekt men de va den som jag kände mig bekväm i ... men min nya kropp, den känns så ... vet inte ... det är inte min gamla korpp ...
den förra kroppen jag hade den var fräsch, pigg, len, inte sne, inte fett, den var perfekt.
men tabletter och mitt nya liv har förstört min kropp, den som jag kände mig bekväm i. jag var inte pin smal, men jag hade en tränad kropp. och nu har jag bara gått upp i vikt, har ätit skräp mat för att jag inte har orkat att laga någon bra mat, så jag har levt på skräp ... jag har bara legat i min säng dag ut och dag in ... suttit framför datan, kollat på tv... bara legat och hoppats på att tiden läker såren...
men så har de ju inte blivit, och nu när jag har börjat äta tabletter har jag GÅTT UPP RÖVHÅL MYCKET :(
har fått vristningar på grund av tabletterna -.- ska fan stäma dom !!!
jag skäms inte för vristningar men jag skäms för att jag måste vissa att jag inte mår bra att jag känner mig obekväm i min kropp.
jag kan inte gå i de kläderna jag kunde gå i förut, känner mig inte bekväm ... gå alltid i lite större kläder så att det inte ska sitta så tajt på den kroppen jag inte vill ha.
jag skulle gjort vad som helst för att få tillbaka min goa kropp ... <3
r.i.p ... :(
mobba inte, vi hade en tema dag ;)
man växer ju också men mycket har sabbats ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0