segt ...

hey alla, idag blev det ingen skola heller ... men jag är glad att jag bara kom upp i sängen och var så nära på att gå.
det börja med att jag läste lite i boken som jag fick av lotta. sen råka jag somna, vaknar av att jag slängde boken i mitt egna ansikte xD haha.
sen så messar jag lite och får reda på att jag är tillsammans med en <3
blir att sätta sig vid datan efter ett tag, sen så har jag pratat lite med mamma, har också messat med min pöjkvän xD haha, va länge sen jag kalla någon för pojvän ^^ haha. tror inte jag har haft pojkvän på kasnke 4 år ... ;ss haha, har ju varit med pöjkar men inte varit tillsammans med de, hähä (a)
så detta blir ju lite annorlund, nu e ja fast ^^ haha.
ska  snart äta lunch sen blir de la att gå ut och fota lite och sen hästen<3
min underbara springare <3333333333333333
ska också plugga lite mer idag, sen kanske jag passar på att hitta på något med någon, får se :)
men ska äta mat nu !
pöss o kram <3
/ emelie
gammal bild men den kärlek jag har till santana den dör aldrig ut!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0