shit shit shit ...

varför ska alla snacka shit ? varför ska alla klaga? varför ska alla kaxa? låt människor göra vafan dom vill! ...
låt mig göra vafan jag vill! låt mig bli kompisar med vilka jag vill, låt mig bli ihop med vem jag vill. jag vet de kanske inte är världens bästa förhållande jag har men so what !? ;ss
jag gör vafan jag vill och jag gillar inte såna som snackar skit om mina kompisar!!
mina kompisar gör vafan dom vill! dom får knulla runt hur mycket dom vill, dom får se ut hur fan dom vill, dom får vara tillsammans med vem dom fan vill, dom får dricka hur JÄVLA mycket dom vill!
så snälla alla!
kan ni sluta klaga och snacka skit om mig och mina vänner ?!
jag tar inte illa upp för de ni säger om mig, men om ni snackar skit om mina kompisar då fan alltså!
samma sak till er som snackar skit om min häst? ;ss hallå?

Kommentarer
Postat av: Nattah

dom kan ju sluta lägga sig i och skaffa sig ett eget liv ;oo<3

2011-08-31 @ 17:50:05
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

håller med ! <3

2011-08-31 @ 18:47:33
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0