tråååkigt...

hej alla.
nu har jag precis ätit det blev kyckling gryta med ris, mums :P det var jätte gott, tur att man har en mamma till kock ;) hon är faktist utbildad kock, kallskänka eller vad det heter och bagare. :D
idag blev det som sagt ingen skola och har typ pluggat hela dagen ... buu, TÅÅÅKIGT !!!
menmen, man får ju inte komma för mycket efter. idag har jag läst lite i sandro/ida, fick den av skolan. den ska vara ut läst någon gång xD haha. har glömt när det var ... om Elin eller Klara läser detta kan ni säga datumet snälla ? :D
ska fortsätta att plugga lite och så ska jag försöka att gå ut och ta lite kort :P
men jag vet inte, blir nog att läga sig i ett varmt bad sen för att få bort smärtan i min rygg, ajaj, hatar mensvärk ...
buu på det!
sen blir de la att gosa ner sig i sängen och messa lite och sen läsa lite och efter det SOVA ! :D haha. ska upp tidigt i morgon ... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0