tråååkigt...

idag har det varit en seeeg dag... har inte gjort så mycket, har snackat med de vanliga på msään och så har jag snackat med DEN UNDERBARASTE I HELA VÄRLDEN !! MIN NATHALIE SKOLIN ! :D <3 hähä, älskar dig gumman, men vet att du inte gillar när jag kallar dig skolin ;)<3
har städat mitt rum idag eller ah, tagit upp alla sakerna från golvet och lagt ut min lilla matta som jag hitta under sängen xD haha. har tvättat mitt golv idag också och självklart dammsugat. har inte hunnit lägga på nya lakan men det ska jag göra sen innan jag lägger mig i min sköna stora mjuka goa säng (a) haha. fick en till godnatt saga av en de ska bli kul att läsa sen ;) haha.
sen blir de la att sova ska ha möte med skolan imorgon så ska försöka ta mig ditt och vara där hela skol dagen och sen så gå på mötet.
ska äta nue ;)<3
löve everbody (L)
bjuder på bilderna. haha ... ^^

Kommentarer
Postat av: Nattah

Ämmäh du är underbar!<3

2011-08-28 @ 20:38:40
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh

du med älskling <3

2011-08-29 @ 09:38:37
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0