träna

har precis ätit. blev chilliconcane eller hur de stavas xD haha.
innan det var jag uppe i stallet och pussa & myste med santana och sen blev det att snacka i phonen med Johan (a) hähä. för er som undrar vem Johan är så är de en kille som jag typ dejtar eller något xD hahaha. vet inte riktigt själv. hahahha. låter sjukt javet men det är sanning (a) de var länge sen jag höll på så här med en kille, alla andra har ja bara lite kul med och sen så byebye ;) haha. kan fkatist inte hjälpa de men så är det.
men med Johan är de något annat. vet inte vad ... konstigt ... mina kompisar tycker jag är helt sjuk och många säger att det är pga min förkyling som jag håller på så här och "äcklar mig" inligt dom. det ligger inte i min natur att vara gullig och snäll när jag håller på med killar och absolut inte DEJTA en kille!!!!! ;ss
blir lite rädd för mig själv ibland asså (a) xD  haha.
men iaf, när jag var uppe i stallet så pussa jag och myste med bebben jätte mycket. han höll hela tiden på och la sitt huvud i knät och putta på mobilen. hade plupar i öronen, men de fatta ju inte santana (;
haha.
min lilla älskling <3 jag älskar dig santana <3333333333333333333333
du och jag, inte ens döden kan skilja oss åt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0