den underbaraste <3

denna under bara lilla figur är den som gör så att jag vill leva och nu ska jag berätta hur vi träffade och man kan säga det var vänskap vid första ögon kastet<3 jag träffa dig för ca 7 år sen :D<3
det börjar med att jag är med en "kompis" som jag hade på mormors sommar ställe. jag och "kompisen" var och bada i havet. de va ju lite sköjj. jag kolla runt lite på stranden om några snygga killar är där som man kanske kan ha lite sköjj med. mina ögon glider över stranden då jag ser nattah och hennes mamma, ligga på stranden och jobba på solbrännan. jag tänkte hon kommer jag börja lära känna. det var bara en tanker och känsla som kom upp. sen när jag och "kompisen" skulle gå upp till campingen då gick vi förbi där ni låg, jag kommer ihåg att du kolla lite på mig men de var bara för att jag gick så nära din filt som du låg på, tror till och med att jag skvätte upp lite sand på dig (a) hähä.
efter ett tag så börjar jag och "kompisen" bråka ... och det var så allt börja.
jag var nere och bad lite själv, bara för att svalka av mig den varma dagen, sen så kommer "kompisen" som nu var min ovän fram med nattah henne "nya" vän. vi badar lite sen så kommer "kompisen"s mamma och säger att hon ska äta. "kompisen" säger att vi ska stanna kvar här och vänta på henne. jag och nattah bara stod där och kolla på varandra och undra vem som skulle säga något. nattah börja
- hej! jag heter nathalie sjölin va heter nu.
- haha, jag heter emelie spångberg.
- va trevligt, vad gör du på fritiden?
- jag rider, simmar och e med kompisar. du?
- spelar fotboll och rider.
sen så bestämde vi att vi skulle gå upp innan hon andra tjejen kom tillbaka. vi gick hem till nattah. vi kolla på film och åt mat. hon bode på en annan camping men den låg brevid min. haha.
sen gick vi hem till mig och så kolla vi lite tv och åt mat där med, sen så gick vi ute och bara chilla och flumma.
vi träffades hela de två veckorna jag var där. sen byte vi nummer. vi hördes inte av varandra på jätte länge men sen en dag så hitta jag lappen med ditt hem nummer och jag ringde. jag var skit skraj kan jag ju säga.
det var din pappa som svara jag fråga om jag kunde få prata med dig, han sa att du inte var hemma men att du skulle ringa när du var hemma. han fick mitt nummer.
sen på kvällen ringde du, vi prata i timmar. jag fråga om vi skulle hitta på något, för jag skulle ner till borås den helgen. vi bestämde att vi skulle hitta på något. min morfar hade ett sommarställe nästan vid dig.
mamma och pappa dumpa mig hos dig och vi satt och fika i flera timmar eller ah, våra föräldrar gjorde vi hade fullt upp med att snacka själva ;) haha.
på kvällen så blev vi bjudna på middag. de va jätte gott. sen så gick vi iväg igen och kolla film och typ dega. detta är historien om hur jag och nattah blev VÄNNER 4ever !
älskar dig livet ut !
killar kommer och gå men vänner de e något som man måste hålla hårt <3

Kommentarer
Postat av: Nattah

haha underbara minnen!:')

Du är det BÄSTA som har hänt mig! är så jävla glad

att jag har dig, en bättre person får man fan leta länge efter!

Älskar dig min syster/drottning/fru/nöt!<3

2011-08-30 @ 15:42:19
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

minnen minnen och åter underbara minnen ! :'D

å du är det BÄSTA som har hänt mig utan dig så skulle ja inte orka med all skit. <3

en bättre vän än du får man leta efter men aldrig hitta de finns bara en du och den fick ja ! <3



älskar dig syster/kung/fru/ko ! <333

2011-08-30 @ 16:12:01
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0