vem är jag ?

hej, nu ska jag berätta vem jag är. jag heter emelie och jag är bäst hahaha, nä bara skoja men ja är ju bäst ändå så jag skojar inte ;) jag är 15 år och älskar att leva livet, älskar att vara med kompisar, vara med hästen, hålla på med killar och jag ÄLSKAR VERKLIGEN att plåta.
jag har problem med vissa saker precis som alla andra, och jag skäms inte över det eller ah, visst så skäms jag över det men jag börjar lära mig att acceptera att jag har SOCIALFOBI, och det innerbär att jag har svårt att vara bland folkgrupper, träffa nya människor och massa andra saker.
jag har inte värdens bästa betyg men de ska jag jobba upp så att jag kan komma in på det gymansium jag vill gå på. och det betyder att jag går sista året i grundskolan alltså går jag i 9;an.
denna blogg kommer handla om mitt liv - hästar, plåta, kompisar, killar, mina problem och lite andra saker. kommer också lägga ut lite tips på olika saker och annat som man kan testa ;)
ska försöka att uppdatera så mycket så möjligt och så ofta så möjligt :P

/ emelie


här är lilla knäppa jag (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0