vilket liv jag har ...

så här ser mina dagar ut... (vardagarna)
mamma eller pappa väcker mig. jag går upp äter frukost.
jag får ångest. går inte till skolan.
lägger mig i sängen sover.
vaknar går på toa.
sätter mig vid datan.
pluggar lite när mamma eller pappa kommer hem.
äter middag.
data.
sova.
så ser mina dagar ut dag ut och dag in ...
förutom på helgerna då.
jag skäms för att jag inte orkar ta tag i mig själv. det är ju nästan som att jag är inne i en depretion eller något...
jag gör inget på dagarna äter inte ens mat alltid. går inte upp till min häst alltid :''''( för jag orkar inte, jag orkar inte något...
ni sa att tabletterna skulle hjälpa men de gör dom ju FAN inte !!! jag ligger fortfarande i min säng som en zombi. helt lik blek ...
orkar knappt hitta på något på helgerna heller...
detta var innan jag börja ta tabletterna.
och detta är efter jag har börjat ta tabletterna ...
mitt ansikte är slappt, jag har lite påsar under ögonen, ögonen är också trötta.
min hy är fett. jag kan tvätta ansiktet morgon och kväll och,
smeta in massa krämer och shit men inget hjälper.
jag har blekare hy.... allt detta är pgr av tabletter, shit som händer i mitt liv.
min sociala fobi... allt. jag sover hela dagarna men jag är ändå lika trött.
orkar inte tänka eller något. va ska jag göra ?

Kommentarer
Postat av: Nattah

Men för helvette sluta med tabletterna! Om dom inte hjälper ska du ju inte ta dom! ;oo<3

2011-08-31 @ 18:03:54
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

de e inte bara tabletterna det är allt ... :( <3

2011-08-31 @ 18:49:44
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0