25/9 och 26/9 :P

hej, han inte skriva igår så de får bli idag ;P
25/9
idag hade jag moppe kurs, de va lite små läbbigt men jag överlevde xD haha. efter de så möte jag bella och vi fick sköts av en som gick i min moppe kurs. hon sköttsa oss till en pizzeria där vi åt pomes och vitlöksås. sen fick vi blubba (a) <3
efter de gick vi hem till henne, på vägen till stallet hitta vi en cykel som bara stod i ett dike, tog den och cykla till stallet (a) hähä.
bellas stall var jätte fint, sjukt mysigt och fräscht. kanske ska flytta ditt ;D (a)
sen tog vi en sväng ut på ribben nejnej, nils mena jag xD haha. det blev en rätt lång runda. jag fick också rida lite, det var fett najst :P
fast inte när vi var nära på att krocka med en bil ;ss så jävla läskigt! men vi överlevde som tur va ! ;oo
sen efter ridturen tog ja och bella bussen till lerum eller ah, hon hoppa av men jag satt på bussen ända till lerum ;)
när jag kommit fram så ser ja att bussen till gråbo kommer inte förens om en timma ... så jävla tröök alltså. satt och vänta på bussen i en timma och när den kom så skulle den vara elka emot mig ... :( haha. men sen fick jag komma på den.
när ja kommit till gråbo så var de redan mörkt och jag kom hem ungefär vid 9. sen får man slänga i sig maten och sen dra upp till stallet. va så jävla sur igår alltså !
jaja. stina är en jävla kärring som är dum i huvudet kan vi ju säga och jag kommer inte stå kvar i stallet så länge till om inte alla som står där skärper sig. jag ska ju inte behöver springa runt och vara mamma och ta han dom alla hästar. jag har ju fan fullt upp med mig själv och santana. men vi tog in hästarna och gav de mat. sen så åkte ja och emme hem och gick och la oss.
sen skulle man ju inte kunna somna så då satt och chatta på mobilen och messa. men sen kunde jag sova.
26/9
hej är helt jävla död efter gårdagen ... blää på dagen. jaja. idag så försov syrran sig och de var en jävla kalabalik hemma xD
haha.
sen kl 9 typ så kommer camilla och jag typ va helt död så ja hörde inte att hon plinga men ja vakna av de sen xD
hähä.
jag dricker en kopp te och sen drog vi till skolan. idag va det elevensval. jag hade foto med elin, klara och julia.
det va inte så jätte kul idag men de blir nog roligare nästa elevensval ;) sen blev de lunch och sen så rast och sen hem :D
så nu sitter jag här och skriver detta ;P haha.
ska snart åka hem till pappa och hämta min moppe och min kamera :D sen så ska ja åka till stallet. ska rida lite idag tror ja :P
juste jag och bella kanske ska skaffa en ny blogg där de kommer bara handla om hästar :D
men jag ska också skiva om vad jag gör med santana och så på denna, men på den bloggen kommer vi lägga upp olika övnigar och lite sånt :P
men nu ska ja dra, pöss hej <333
mina änglar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0