älskar dig <3

underbar dag i fredags och lördag ! :D så jävla nice ! visst jag har bråkat med johan men shit samma, så länge jag har dig så klarar jag allt. <3
jag kom i fredags, med bussen, jag och nattah hitta inte varandra men till slut så fann vi varandra :)
hihihi.
i fredags chilla vi mycket, cykla till statiol köpte internet till nattah som inte fungera ... :( så vi var typp utan data hela fredagen ... "/ men vi hade så jävla sköjj ändå ! xD fota, låsas vara nattah, cykla och massa annat sköjj ;) <3
fast det var inte så sköjj att bråka med johan ... :( menmen, skit samma :P haha, snäll ja känner mig, men pöjkar är som det är när det inte blev som de skulle ;) haha. visste ni att alla är tjejer från början ? ;ssss
i dag (lördag) så gick vi upp kl 6.... helt otroligt att jag och nattah gick upp xD haha. sen så hade vi stall tjänst. har värsta tränings värken efter ... :( vi var där hela dagen.
det löste sig också mellan mig och johan, och hans kompis och johan är på G ;) hahah :P
jaja. haha.
när vi hade kommit hem från hela dagen i stallet så duscha nattah och jag skulle sminka mig som nattah gör, eftersom att jag skulle vara som hon i helgen men det gick ju inte så bra, eller hur nattah ;) haha <3
efter stallet idag så släppa nattah med mig till statiol och fyfan va nice vi hade ! :P
det hade typ varit någon bil sak i kinna eller något så att det kom massa fina bilar :D och vi typ hade jätte kul. men nu ska ni få höra allt från början ;) haha.
när jag och nattah hade börjat att cykla skulle hon få kedje hopp och jag skulle fixa det, och jag blir jätte oljig på händerna och jag hitta vatten och skulle stoppa ner händerna och då upptäcker jag att det är BAJS vatten !
och så typ sjönker jag ner men hinner kasta mig över till andra sidan. när jag märker att jag inte kommer där ifrån får jag typ panik ... :(
jag står där typ as länge ... det kommer massa bilar som glor på mig och nattah xD haha. sen efter ett tag så har hon ett svart ansikte bara för att jag sa att hon skulle göra sträck så hon ser ut som en indian :P
och så gör hon det xD
haha.
gissa vad hon gjorde det med, oljan från kedjan xD haha. så jävla söt e du xD<3
när jag har kommit i land, så tar jag på nattahs skind och hon får typ ryck och gör ett sträck över ögat på mig ? xD haha.
gjorde två sen på det andra ögat :P haha. såg ut som jag hade gråtit xD
sen typ möter mig massa människor o typ failar jätte mkt, tog en liten paus och fika xD<3
sen kom vi till statiol och typ blev skrämda av hennes pappa xD haha. köpte glass och kakor ! :D
sen på vägen hem så vinka vi till alla och vi fick på 1 km typ 75 vinkningar, 17 tutningar, två tumme upp och några hej :P
och hähä, båda vi var ju så fina ! jag typ visar mina vackra string med en rosett där bak och nattah typ visa bobbisen ;) haha.
alla, typ glode, och alla tjejer blev avundsjuka när alla killar glode och vinka och tumme upp och tuta xd
så jävla kul hade vi xD
haha.
det är typ allt som har hänt idag nu ska vi fika med kaka och något gott att dricka :P
hejdå puss o kram <3
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0