BORÅS here i come !

idag blire nattah!
så jävla skönt att få träffa den lilla bus ungen xD haha. saknar dig jätte mycket.
jag ska åka buss dit ;sss hej ja kommer skita ner mig ! x)
haha.
jag får tydligen inte ha med mig "mina jätte stora och jätte många" väskor", så jag ska packa om och bara ha med mig en liten strand väska! jag ska visa dig nattah, att jag kan har små och lite väskor med mig! <3
love u<3
nu på morgonen så kommer de någon sak som vi ska möte med... jag ska kanske få en asistent av något slag ... som kan coacha mig på morgonen och typ hemma och så. och så kan hon hjälpa mig att kontrollera min ångest och sånt.
det är ju bra att jag kan få hjälp av henne, men jag undrar hur alla kommer reagera ...
det är jag jätte rädd för ... :(
men idag blir det iaf nattah och ett masssa deg ! :P <3
detta ska bli kul nattah ! <3
fyra dagar. huu, hur orkar jag xD haha.
hoppas att allt löser sig, för mig för alla !
måste dra nu ska ta mina tabletter och sen så ska jag ha möte !
puss och kram<3
nu får ni boråsare passa er för nu kommer jag den JÄTTE DUMMA och
ELAKA människan. ta er i röven säger jag bara ! bara för att ni inte kan
ha lite sköjj! :P skaffa er ett liv!
pöss nattha älskar dig, bara för att du e inte som alla andra!<3
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0