dagarna rullar på ... :P

nu har mina dagar rullat på bra, visst de har varit lite svåigheter vissa dar menmen, sånt man får ta ...
men efter denna vecka kommer jag inte ha min stöd pedagog längre, och jag tror att de kommer åter gå till ett helvete sen... jaja, de e la meningen, eller nått. men annars mår jag fint och Santana också :P
idag så såg jag bara på film i skolan och gjorde en hk uppgift. resten ska jag göra här hemma sen. men den filmen jag såg handla om hitler och den va faktist lite intressant, men jag tycker inte det han gjorde va ett dugg bra, men jag har fått massa nya ideer om vad jag ska skriva om här på bloggen. så dett kommer komma upp lite texter och tankar :P
imon är de studie dag, då ska jag sova ut och sen ska jag passa jennie ett litet tag och sen upp till stallet :P sen ska vi fira pappa att han fyller år. så vi ska ha lite myspys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0