den som alltid stöttar mig.

den som kan lyssna på mig i flera timmar när jag pratar och gråter. den som jag kan snacka med allt om. den som jag kan hitta på saker med. både bra och dåliga saker. den som alltid kan krama om mig när jag behöver en kram. den som jag kan skratta med utan att känna mig falsk. den som jag alltid kan lita på. den som alltid jag kan vara mig själv med. den som alltid står upp för mig. den som alltid kan hjälpa till. den som tröstar mig genom att bara tänka på dig. den som man kan bevara alla minnen med. den som man har bra minnen med. den som man kan älska och säga det och stå för det! du e fan världens bästa vän nathalie sjölin. kommer aldrig lämna dig. <3
en bättre vän kan man aldrig hitta <333
vi kommer fan aldrig behöva begrava våra minnen. <3

Kommentarer
Postat av: Nattah

naww dsm!<3

Fan va söt du e :')

Det kommer alltid att vara VI<3 Ingen annan kan ha så jävla många roliga minnen som vi har varit med om xD<3 Du gör mitt liv så det blir BÄST!<3

älskar dig!<3

2011-09-12 @ 21:24:43
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

du e fan sötast <3

jaoo, ingen kan få eller ha så roligt som vi har haft det under dessa år tillsammans <3

du gör mitt liv värt att leva.<3

ÄLSKAR DIG <3

2011-09-13 @ 11:36:19
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0