eran skit är eran skit inte mig.

varför ska jag ta eran skit när ni sa upp våran vännskap för lääänge sen? varför ska jag finnas till för er? varför ska jag hjälpa er? har ni satt er i skiten då får ni fan ta er upp ur den själva också. jag tänker fan inte stå till tjänst så som jag gjorde förut. jag tänker inte. jag skiter vad ni säger om mig eller hur mycket ni försöker smikra mig. jag tänker inte hjälpa er.
jag har fullt upp med mig själv och mina kompisar. ni är bara som luft för mig samma sak som jag er för er. men när ni vet att jag kan häjlpa då kommer ni och bönar och ber om min hjälp. men jag säger nej.
ni kan inte då mig att ändra på mig. ligg inte på marken och krålla gå upp på era två ben och stå stadigt. de ända tips jag kan ge er efter all skit som ni har gett mig och satt mig i.
byebye. mina sista ord till er.
JAG TÄNKER INTE HJÄLPA ER NÄR NI HAR RAMLAT, JAG TÄNKER INTE HÄJLPA ER UPP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0