finns för dig i eld och vatten, våt som torrt. <3

nattah, du ska veta att jag finns för dig. du kan berätta allt för mig. det kan du. jag hoppas att du vet de. jag finns alltid för dig. i våt som torrt. va du en har gjort så finns jag.
om du behöver hjälp så kan jag hjälpa dig. om du behöver stöd då stödjer jag dig. om du behöver prata så lyssnar jag. älskar dig gumman<3
och jag kan prata med dig om allt. vi kan göra allt tillsammans, även om alla saker inte är så genom tänkta (a) hähähä.
men vi finns för varandra<3
kärlek till dig gumman, du e de bästa som finns. en bättre vän får man leta
efter men aldrig hitta<3

Kommentarer
Postat av: nattah

naaww..älskar dig<3 kommer alltid att finnas för dig<3

haha våra smarta ideér! haha<3

finns inte en dålig stund med dig gmn!<3

2011-09-09 @ 19:41:44
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

haha<3

älskar dig <333

2011-09-09 @ 21:38:06
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0