fml.

jag hatar mitt liv. det gör jag verkligen. jag vill ta tag i mig själv. jag vill inte ligga i den jävla fucking sängen hela jävla tiden. jag orkar ju fan inte göra något. vafan e ja inne i en depretion eller vad? ;ss
jag  fattar inte vrf jag gör så här. känns som om det är två människor i mig ... två jävla fucking människor. en som vill hitta på saker och en som bara ligger och är helt död.
vrf är det så. jag vill fan inte ligga i sängen som en jävla zombi, och drömma om att bara gå upp ur den och gå ut och gå.
jag ligger bara här. dag ut och dag in. bara tänker och tänker. dörmmer och drömmer.
vart tog mitt liv vägen ? vart tappa jag mig själv. kommer jag få tillbaka mig själv? ;ss
tack för att du finns min underbara häst<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0