har jag tur?

har jag tur eller ? jag hitta en som var som mig. en på miljonen. det är helt otroligt. och han bor nära mig också.
vem vet kanske ses någon gång. men fatta en som vet precis hur allt känns. och som man kan snacka med allt om.
och gissa vart jag hitta han. på kamrat! där snackar man ju bara sex o skit, men nej inte med han. han är något speciellt. han förstår. han fattar. jag förstår och fattar han. vi häjlper varandra. vi snackar inte bara preoblem utan vi snackar om allt!
allt mellan himel och jord. så jävla nice är det. så jävla skönt känns det. och att han är kille de är toppen! vissa tjejer ska bara vara snobbiga när man snackar med dom om problem och sånt. då ska de bara slänga massa onördig kommentarer, men med killar de lyssnar, de snackar det är mycket mer lättare att snacka med.
detta borde ni testa, att skaffa en som man kan ha kul med, utan att ha sex eller något sånt. utan att bara ha en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0