jag bryr mig inte om dig. du e luft för mig.

jag orkar fan inte med dig längre. du är fan luft för mig. du finns inte för mig längre. glömd. borta. död.
för mig e du död. du finns inte. de e ingen idé att du kommer 5 år efter och vill börja om. glöm säger jag.
idiot. om du skulle kommit tidigare så kanske. men inte nu. fem år har gått. du e borta, du finns inte.
allt du har gjort för mig de betyder. både de bra och dåliga sakerna. men du har förstört för mig. du har sabbat för mig. visst tack för att du gjorde saker som du inte ville bara för att jag mådde skit. det betyder och kommer alltid göra. men du finns inte längre. jag har gått vidare. det tycker jag du också ska göra. glöm mig.
död-luft-borta. du är inget längre. gå vidare. vi har fina och bra minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0