jag står på mina egna ben.

jag har lärt mig att stå på mina egna två ben. de tycker jag att ni också borde göra. inte komma till mig typ, tusen år efter, och säga "emelie, jag saknar dig, jag behöver din hjälp. jag har hamnat lite i skiten" jag säger bara dream on!
jag hjälper er aldrig. ni får lösa de sjäävla. min skit min skit, er skit er skit. jag vet att jag kan hjälpa er men jag tänker inte göra de. när jag behövde er. då pissa ni bara på mig. ni stod och trampa ner mig. ni har gjort mig till den jag är idag. att jag går runt och knarkar tabletter, har ångest varje dag, gråter och hatar mittt liv. är ni nöjda. den dagen som jag mådde sämst. då shet ni i mig. ni bara sa "emelie lär dig någon gång. vi kommer inte häjlpa dig. du har två egna ben och stå på." nu säger jag samma sak. NI HAR FAN TVÅ EGNA BEN OCH STÅ PÅ. och ni är många mer en lilla jag. och jag har klarat mig bättre än er. alltså detta är ju nästan komiskt. ni mobbar och trampar på mig och nu vill ni att jag ska hjälpa er? ;ss HAHA, jag skrattar åt er.
ni frå hitta någon annan som ni kan leka med, för mig kommer ni inte åt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0