klipp klipp ... shit svårt ...

fan fan fan ... nu har jag hamnat i denna situationen igen ... damp. nu måste jag kippa banden med johan. alla har rätt. det är ju helt sjukt. och det emme sa igår... hon har ju så jävla rätt ... fanfan, han kommer få damp på mig ... han kommer möda mig ...
jag är så rädd ...
det är inte ofta jag säger att jag är rädd för killar, men denna gången är jag det ... tänk om han kommer hit. eller tänk om jag träffar han. tänk om jag träffar han när jag är i partille ?
speciellt när jag ska dit på lördag ... ;ss
och det är ju inte så att jag inte kommer vara dr ensam (a) hähä, jag ska äta kakor med fredrik ... :P
det är nice (a)
men johan kommer ju dampa låss på mig ifall han ser mig, och speciellet med en annan. han kommer få damp!
och jag vet inte vad jag ska göra. just nu har jag bara dissat alla hans tusentals sms och alla tusentals gånger han har ringt. men jag kan ju liksom inte bara dissa ifall jag ser han i verkligheten ... ;ss
varför varför går jag in i alla såna här situationer ? ;ss
anledningen till att jag ska klippa är att detta är ju helt fail. och han är så jävla avundsjuk nu och vi har inte ens träffats eller är inte ens tillsammans på riktigt. och fatta hur det kommer bli ifall vi blir tillsammans på riktigt. jag kommer ju inte kunna göra något. inte ett ända piss.
plus att jag skulle behöva en kille isf som är stark inom sig själv. inte en som gör så att jag mår sämre utan jag behöver en som gör så att jag mår bättre. en kille som kan vara min fristad eller vad man ska säga.
men damp. jag vet fan inte vad jag ska göra.
och snälla nattah, vi skiter i vadet snälla. jag måste göra detta. jag står fan inte ut mer...
bara så alla vet så hade jag och nattah ett litet damp vad, men det är inte elakt emot någon. plus att jag och johan var redan "tillsammans" innan vi slog vad om en grej. så ingen far illa av det plus att johan vet om det. och är med ppå det. så ni ska inte tro att jag är någon idiot.
jaja, byebye johan.
det var aldrig kärlek på riktigt, det skulle ändå aldrigt funka. vi kändet
inte äns varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0