ledig jippi :D

hej, har precis ätit frukost nu eller nått xD haha. det blev macka med sjokade på :D mums :P nu sitter man och kolla på alla lastbilar som kommer in och ställer sig på fotbolls planen utanför oss typ :P
än så länge har de inte kommit in någon snygg eller fin lastbil ;) haha. för er som inte fatta så är det lastbils utställning eller nått här i gråbo ! :D
ikväll ska jag upp till santana, ska fodra och rida min bääbis <3
idag blir det att skritta ut barbacka och så ska vi leka lite i hagen :P det ska bli najs. men nu måste jag sätt mig i fönstret igen och kolla om det kommit in några nya, jag tror det eftersom det låter som fan här utanför ;) haha.
ha en bra helg alla <3
pöss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0