Lyckat ... bra sluta de iaf :)

när man precis har vaknat så ser man sms från en som kanske ska bli medryttare på santana. man får ju lite panik. vi hade bestämt tid men jag hade glömt det så de var bara att fixa fram träns och repgrimma. det blev westerntränset.
och kasta sig på cyklen och cykla som fan upp till hagen xD
haha.
när jag hade kommit en bit så va ja helt död (a) hähä. konsien är borta :(
haha.
men jag hinner komma upp innan hon hade cyklat. som tur va :P
vi hämtar Santana och så pysslar vi lite med han sen hoppa ju upp. hade inte ridit på år och dar ...
men allt gick bra. det blev inga bilder...
gjorde lite övningar så att han slappnar av och söker sig neråt och fram. det gick väldigt bra. och för att inte ha värdens bästa kondis och byggnad så gick han väldigt fint :D
efter jag hade ridit så hade jag lite "lektion" för medryttaren. hon var duktig.
sen blev det att pyssla med han igen ;)
haha. han verkligen njöööt :P <3
juste glömde säga att vi red barbacka :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0