mysmys!

nu har man haft myskväll med morsan och jennie och anders. vi kolla på hur många lingon finns det i världen.
den va ju as söt, charmig och skön xD
så jävla gulliga ! :P
klockan är 19.18 och jag är piss trött men jag vet att jag inte kan sova...
imorgon ska jag få besök från en coach. jag ska få en parsonlig coach. hon ska typ hjälpa mig att komma iväg till skolan, vara med lite i skolan och sen vara med hemma.
det är inte så att jag är ett handi men jag behöver någon som kan hjälpa mig igenom min ångest när den blir så hög. plus att jag behöver hjälp med läxor och sånt, eftersom att jag inte fattar ... och mamma, pappa har inte tid...
så då ska hon hjälpa mig med det.
vi får se hur det blir. jag hoppas bara att jag kan få hjälp med att klara av skolan och framför allt hantera min ångest ...
kommer jag också visna och tappa alla bladen och dö ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0