och ?!

alltså att alla ska lägga sig i vilka jag träffar ... stör mig på de ... jag är inte efter. jag vet vad som kan hända. jag vet.
men att ni säger alla möjliga saker för att jag ska bli "rädd" eller vad? tror ni jag blir rädd av att ni säger att en kille tex är en idiot? jag skiter la i det. jag tar reda på sånt själv. om ni säger sånt så blir jag mer och mer nyfiken.
jag skiter la ifall de e något fel, ifall de är en idiot, ifall den har knarkat, drukit och allt skit. jag skiter la ifall den går på tabletter. ifall den bara knullar runt. jag kan la lära känna personen ändå eller?
visst jag tar ju en risk men so what? då får la jag bli sårad, träffa denna idiot, och allt vad ni säger. det till hör livet.
jag vet också hur killar fungerar. jag är inte efter. jag är mer erfaren än vad man kan tro. men jag har lärt mig. och man lär sig mer och mer för varje dag. det gör man.
och om det är ålders skillnad. vafan, jag har fan varit tillsammans med killar som är 25 nu! vissa är idioter, vissa har jag sårat. men man lär sig. det är lärdomen som man ska ta med sig. inte smärtan. den brukar oftast försvina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0