pengar pengar, allt bara pengar... -.-

varför ska allt handla om pengar? ;ss
jag hatar pengar !!!
pengar pengar pengar ... damp ... de är så jävla vädelöst med pengar. har man inte pengar då har man inget ...
jag har inga pengar ... jag har inget jobb ... jag kan inte tjärna pengra ... jag kan inte alltid få pengar av mina föräldrar.
jag bli så sur när jag ser mina kompisar får pengar av sina föräldara ... vissa får ju pengar bara det städar sitt rum ... hallå?
det ska man ju göra ändå? eller?.
jag tycker att det är helt damp ... jag får betala allt själv. jag har alltid fått göra det. jag har inte haft något jobb så.
jag har samlat och samlat.
söker och söker olika jobb men jag får alla jävla dumma kommentarer ... -.-
fuck på pengar !
jag hatar pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0