plugga hemma idag ;P

idag så var de verkligen svårt att komma upp ur sängen... :( tror de tog två timmar innan jag kom upp...
menmen. kände att ångesten var på topp idag... det var ingen rolig känsla...
så idag blev det att jobba hemma. har jobbat med engelska hela dagen idag. och nu har jag en liten rast xD haha.
ska snart åka till skolan och äta mat sen blir det hem och sitta framför datan. ska också upp till bäbisen idag :P <3
ska träna på lite olika saker. ska också kolla om jag kan sätt upp mobilen någonstans så att jag kan filma in de jag tränar på :P
och sen lägga ut de på bloggen. ;P
nu ska jag åka till skolan och äta mat :D
pöss hej <3
// emelie
en gammal bild på mig och santana när vi tränar att inte vara rädd för
krattan xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0