PROV ;ss

hähä. idag vakna jag av att camilla säger godmorgon xD haha. fin man känner sig. helt död, har en sån bulle i håret och den står mitt på huvudet ;) haha.
sen gör man en liten snabb fix med håret, helt osminkar och en slarvig uppsättning så sätter man sig vid bordet. hon hade fixat te. gott va de. sen snacka vi lite. hon förhörde mig också. det gick bra. sen drog vi till skolan. då får man reda på att man ska ta kort. haha. jag tänkte ju inte på att jag hade häng kofta och leggins o slarvigt hår och osminkad. haha. sitter där och failar som fan xD haha. tror jag ska köpa alla skol kataloger xD haha. kommer känna sig jätte fin. helt morgon trött och håret åt alla håll haha. jaja.
sen ska man ha prov, som tur får man sitta i ett eget rum och göra det. men man kommer ju på att man har glömmt pappret som man fick ha. det har man glömmt hemma ;ss :( snacka om att lyckats...
så man sitter med det jätte länge och jag och tänka passar ju inte ihop xD haha. jaja. det löser sig.
man hoppas ju på g iaf.
sen åker man hem och nu sitter jag här. ska snart plugga lite till :P
kommer ha matta prov någon dag ;ss hähä. har inte gjort något typ så nu måste jag plugga plugga! ...
TÅÅÅKIGT ! men vad gör man inte för att komma in på den linjen som man vill komma in på :D
haha.
pöss och kram
morgon friss xD
dagens outfit xD haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0