sån jävla tönt ... du fattar inte vad du ger dig in i ...

haha. sån jävla tönt är du. kan du inte fatta det är slut. det har inte ens varit vi. du är en sån jävla tönt. när jag säger att det är slut så fattar du inte. du kallar mig hora och allt. du kränker mig som in i helvete. sen så säger du att vi ska bli tillsammans igen ? ;ss det är något allvarligt fel på dig. att du inte kan fatta och sen efter ett tag när jag dissar dina sms, så börjar du igen. du börjar hota mig. och säger att vi är tillsammans. alltså fattar du inte. om du dyker upp så kommer du får så jävla mkt skit. om du slår mig, då kommer du vara död. om du fortsätter en gång till att smsa så polisanmäler jag dig. det gör jag.
och mina föräldrar är inte jättte glad på dig. du ligger redan så jävla risigt till. så ett tips, lägg ner allt. glöm mig !

Kommentarer
Postat av: Nattah

om han kmr hem till dig e han redan död!<3

I'm your little watchdog(A)<3

min emelie ingen annans! ;o<3

2011-09-07 @ 07:19:18
URL: http://nilojs.blogg.se/
Postat av: ämmäh§

hahaha, tack så mkt nattah <3

2011-09-07 @ 08:00:50
URL: http://thebezzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0