skit...

våld löser inget. sätta sig själv i skiten hjälper inte heller...
precis. våld löser inget, så är det. man tror att det löser sig, men jag kan säga, haha, de gör det inte.
jag har själv varit en som bråkar, slåss och allt ... kanske man inte kan tro men så är det.
jag har varit när att åka dit så jävla många gånger. men har alltid klarat mig. jag har gjort andra skit dumma saker. kommer säkert göra fler ... men man lär sig på sina misstag. men man kan lära sig på andras också.
mitt tips till er. både tjejer och killar, gör inte skit saker. ett tips. det slutar dåligt tillslut ... tro mig jag vet!
oftast så har det varit att jag ska skyda någon kompis. det gör jag fortfarande men det är bara om jag ser att någon kaxar eller bråkar som jag hoppar in. jag kan också kaxa som fan ...
det är nu några gånger som jag inte har kunnat hålla mig i skinnet som jag bara har varit tvungen att hota eller något ... jag ber om urskäkt för de. ni behöver inte tro att jag är en idiot för det.
jag vill bara inte att mina kompisar ska fara illa för att jag har varit med och sabbat allt ...
jag är en idiot ibland, ja men det är alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0