skola :P

idag gick det bra i skolan. kom typ vid 9.44 och var där till 12.30 :P
jobba med matte och engelska idag. allt gick bra, fast i matten så fattar jag typ inget... bajs matte.
såg på lite engelska filmer idag. vi han och se två st. en fatta jag och en va helt damp inte ens Camilla fatta xD
haha.
men nu har jag kommit hem så ska lägga in en billyspan pizza i mickron, sen blir de myspys i sängen framför en film tror jag ;) haha.
juste idag prata jag med fredrik. HAHA. alltså tror aldrig att jag varit med om något så roligt xD HAHA.
jag var nära på att flabba ihjäl xd
HAHAHAHAH.
jag blev så förvånad när jag hörde hans röst, eller nu vem fan de va jag snacka med xD
HAHA.
ja tror också att jag skämde ut mig lite också xD HAHA,  men de får ja bjuda på ;P
men nu ropar mickron på mig så måste gå och lägga in en pan pizza nue ;)
hejdå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0