städa städa städa, vrf måsta allt vara städat ? ;ss

haha. nu håller jag på att städa. det är trööökigt ... tråk tråk tråk...
vrf måste man städa? det är ju helt onördigt xD haha. bara jobbigt :P
menmen.
idag så blirre inte att göra så mkt. ska plåta velaa lite när hon rider killen. sen så ska jag äta mat, det är viktigt annars dör jag. och de vill vi inte XD haha.
ska också packa för imon ska jag till mamma. ska också upp till ponnyn och rida lite skulle ja tro, sen ska jag också gulla lite med lotus, har han idag :P
sen så ska jag gå ut och gå också. måste ta tag i mig själv nu, så ska börja gå ut och gå sen så ska jag börja dans och träna :)
det blev ingen ponny ridning idag, hon som skulle ha något på sin gård belv akut sjuk så hon ligger på sjukhus nu men det är upp skutet till nästa vecka tror jag det va :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0