to day :P

hej sorry för att jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte haft ork...
idag så va jag i skolan, men jag kom rätt sent för camilla hade försovit sig (y) så då kunde man sitta vid datan lite (a) hähä.
mådde lite dåligt i morse, men toas och choklad mos gör susen ;) haha.
sen gick ja fram till lunch, sen åkte jag hem och när jag satt och vänta på bussen va e jätte läskigt för då satte sig en gammal gubbe  bredvid mig ;sss ;ooo jätte läskig ...
sen på bussen så va de typ värsta diskutionen mellan tre gubbar två va as packade och så va de han läskiga gubben ;ss
blev jätte rädd... ;ss haha.
men sen när jag kom till gråbo så va de bara att springa till orange express, huu räddad ;)
haha.
så nu är jag hemma och dricker coola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0