trött ... haha.

inatt eller nu på morgonen så har man sovit 30 min alltså en jävla halv timma ! ...
huu, ja e trött, men jag kan inte sova ...
det blev ingen skola idag heller ... fml ... hatar det ...
inatt messa ja med oliver, dennis och johan ... hu så jävla trött och hungrig ... är så jävla sugen på en hamburgare ... kanske tar tåget till donken i partille.
pappa kom nu på morgonen och var här. han skulle köra mig till skolan, jag va nästan färdig för att gå när jag blev jag vet inte vad helt illa mående och allt... så jag får stanna kvar hemma.
min mage är helt fuckt up ... :( den kurrar och allt ... dum mage ...
aja, fick 500 kr av pappa så jag kan köpa lite kläder och sånt när jag är med nattah ;) haha :P
jippi !
jag är riik! ;)
haha.
hoppas att allt folk vaknar snart så man slipper vara vaken ensam denna morgon...
aja, ska nog gå och äta lite frukost nu ... kanske därför magen kurra ? ;ss
puss o kram <3
jag går och går men jag vet inte vart jag är på väg ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0