(y)

mötet gick jätte bra, nu är det bestämmt att jag ska ha en stödperson eller vad man ska kalla det som ska häjlpa mig att komma till skolan och att vara i skolan och allt annat. jag kommer inte gå hela dagar och så kommer jag få sitta i ett ensamt rum troligen, fast med hon stödpersonen.
det känns skönt att jag får hjälp så att jag kan börja gå i skolan igen och klara skolan och klara allt, så att jag kommer in på ett gymnasium och allt. hoppas hoppas hoppas.
jag kommer också få sitta med dator mycket så att jag kan öva med program och göra alla mina uppgifter fast på datan då.
fett nice.
btw, idag så kommer jag åka till nattah, saknar henne. jätte mycket! <3 vi kommer få fett nice och jag kommer att må fett bra efter denna helgen !
det kommer vara lite ensamt att sitta på bussar i typ två timmar menmen, va gör man inte för att komma till älsklingen !<3
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0