hästmannen :P

har precis sätt en dokumänter om hästmannen. den var faktist intressant. jävlar vilken bra relation har har till sina djur. till människor till sin skogen. man blev ju lite sugen på att bo så, men ändå så skulle inte jag klara av det iaf "/
för er som vill se dokumänteren så finns det på svtplay (a) sök bara på hästmannen så kommer det upp :P
ska länka sen också.
finns även en film om han tror jag :P den ska jag också se.
kommer senare lägga upp lite mer fakta och en text om han, men har inte tid just nu, ska upp till santana och gå en promenad med han sen så ska jag bara chilla lite är så jävla trött och försyld och allt. och senare ikväll kanske jag orkar skriva och ta reda på lite fakta om han ;)

puss o kram

/ emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0