Ta hästarna på kvällen.

nu ska hon som äger stallet, hon som gör allt i stallet, tar in tar ut, packar hö till alla hästar, ger vatten när de behövs, mockar ibland, fodrar morgon lunch och kväll, hon gör allt. hon ska operera sig nu vara säng liggande en låååång tid framöver. och eftersom vi är tre eller ah fyra men de är tre hästar i stallet och vendela bor i gbg. så då kommer jag och stina få ta hand om in och utsläpp, fodring och allt sånt. men de är det att jag vet inte ifall någon kommer ta hand om killen ... för vendela kan ju inte komma varenda dag och jag hinner inte mocka och inte stina heller, så vem gör de då? och jag kanske kommer att flytta ifrån stallet pga att de är bäst så. då kan jag och vendela ses för att vi vill ses och vi kan hänga och umgås. och jag kan få paddock, mer att rida med alltså kan jag träna min socialafobi, jag kan lära mig mer, jag kan rida ut i skogen, jag kan börja jobba lite mer med han, det finns mer hästar, det är mycket störe hagar och det är typ bäckar i hagarna. är intresserad av två stall, som ligger där jag bor typ. ska kolla om jag kan åka och kolla på de någon dag.
men iaf hästarna kommer stå ute så lääääääääääääääääääääääääääänge som de bara går och sen när de börjar gå inne så får jag och stina ta hand om allt.
fuxen är killen - vendelas häst. quater/arab
den bruna är min underbara bäääbis santana - min häst. arab/new forest
den lilla är lotus - stinas och felicias häst. shettis :D
puss och kram
/ emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0